ČASTO KLADENÉ DOTAZY

 

Jak je možné, že jste tak levní?

Naše ceny jsou závislé na tom, že nakupujeme vybavení ve větším množství, které následně repasujeme vlastními silami. Filosofie i-o.cz je taková, že pokud nějaké komponenty nakoupíme opravdu levně, nabídneme je tedy levněji i našim zákazníkům.

Jaké zboží repasujete?

Nakupujeme použité značkové zboží z konkurzů v Česku, z pravidelných obměn vybavení v zahraničí, ale také zboží s poškozenými obaly, či zánovní kusy vybavení z výstav a veletrhů. V zahraničí většina obchodních řetězců obměňuje své vybavení  každých 3-5 let. To se týká primárně tiskáren, pokladen, čteček kódů a dalších. Tuto rutinu provádí pravidelně bez ohledu na to, v jak dobrém stavu vybavení je.  Pro porovnání: Kdyby šlo o auta, tak by šlo o vyřazení rok starých dobře zajetých vozů.

Jak dovedete zaručit kvalitu repasovaného zboží?

Nakoupené zboží fakticky rozebereme do posledního šroubku, vyměníme vadné či potenciálně vadné díly, repasujeme elektroniku, plastové díly, pošleme do lakovny, a nakonec vše důkladně vyčistíme a zkompletujeme. Výrobky pak vypadají a fungují prakticky jako nové.

Jak u vás probíhají reklamace?

Protože se zaměřujeme na dlouhodobě prověřené vybavení, máme jistotu, že bude fungovat další roky. Proto bez obav poskytujeme půlroční záruku, na zánovní kusy dokonce záruku 1 rok.

Záručních i pozáručních reklamací máme minimální počet. Od roku 2015 se dlouhodobě pohybujeme v měřítku kolem 0,7 % (přibližně 1 ze 150 prodaných kusů).

Samotnou reklamaci potom řešíme okamžitou výměnou kus za kus.